Social Icons

marți, 25 septembrie 2012

Personal assistant

   Salutare!

Marturisesc ca in timp ce scriu aceasta postare ma uit si la Vocea Romaniei si ma amuz copios;)).
Probabil va intrebati ce e cu acest titlul...De fiecare data cand sora mea,Andreea se duce la o petrecere,e lege ca trebuie sa o aranjez..Unghii,par,machiaj si sfaturi in privinta tinutei pe care o va purta. De data aceasta a fost la o  nunta si i-am facut un machiaj ziua si unul seara(pe care puteai foarte bine sa-l porti si ziua daca renuntai la gene false).Apropo de genele false,m-am cam luptat cu ele,si m-au cam batut, dat fiind faptul ca am aplicat pentru prima oara.Prin urmare, sora mea mi-a declarat ca nu mai vrea gene false niciodata:)).
Deci,acestea sunt cele 2 machiaje:

Machiajul de zi:


Machiajul de seara:

 Produsele folosite :
Fata:
Smoothing Primer-Sephora
Foundation Compact-Sephora
Blush Victoria's Secret
Ochi:
Concealer for eyes-Oriflame
Eyelid Primer-E.l.f
Creion ochi-L'Oreal(Brown suede)
Trusa de 120
Trusa no name 
Mascara-Maybelline New York(care am uitat sa-l pun in poza)
Buze:
Ruj-Sephora(Nr.3)


      Hope you like it :d.

     Kisses,
     G.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu