Social Icons

vineri, 11 ianuarie 2013

Deep Orchid

Am revenit!

Clar ceva este in neregula cu mine:)).Am perioade cand nu postez saptamani intregi si acum fac 2 postari intr-o singura seara?Desigur,asta nu o sa se repete prea curand pentru ca o sa intru in febra invatatului:-<.
Cum am zis si aici, machiajul acesta a fost gandit ca fiind unul simplu(doar o linie de tus) pentru ca vroiam mai mult sa testez rujul de la Avon-Deep Orchid dar asta nu s-a intamplat, evident, pentru ca odata ce m-am apucat nu m-am putut opri si parca vroiam sa incerc toate produsele noi :)). Daca nu as fi fost ferm convinsa ca nu arata bine ,probabil ati fi vazut si un albastru(tot cu sclipici).
Sunt curioasa,a cazut cineva pe gheata care a acoperit azi asfaltul din Bucuresti?Eu una,era cat pe ce sa cad....si sa fiu muscata de 2 catelusi "draguti".









Kisses,
G.


4 comentarii:

  1. Lasa ca asa am si eu perioade in care nu scriu nimic, si apoi as turui ca naroada :)) e ceva normal, oricum imi place machiajul si de curiozitate, ce rimel folosesti? :D Sau tu oricum ai genele mai lungi asa? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi:D. Nu sunt foarte lungi,cred ca sunt mai mult dese decat lungi;)). Rimelul pe care l-am folosit este de la Avon-Super Shock Max.
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. superba culoarea rujului. De cand caut o culoare asa ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doream de ceva vreme o culoare mai dubioasa...and i finally found it:d (spun dubioasa pentru ca in realitate e mult mai inchisa decat se vede in poze).
      Pupici!

      Ștergere