Social Icons

marți, 17 septembrie 2013

FALL in love with dark lips



Salutare!


    Inainte de a incepe postarea propriu-zisa, vreau sa imi cer scuze pentru ca din cauza unor probleme cu calculatorul nu am putut sa fac aceasta postare ieri, cand era programata.
    Cred ca look-ul acesta este tipic pentru toamna, lately, si cum imi place atat de mult nu m-am putut abtine sa nu il fac si eu.
Sunt de parere ca rujul face toata treaba asa ca la ochi puteti doar sa aplicati cateva straturi generoase de rimel si atat! Eu am facut un soft smokey(foarte soft as putea spune :)) ) aplicand un creion negru la baza pleoapei superioare, pe care mai apoi l-am estompat usor cu o pensula, iar cu aceeasi pensula si cu produsul ramas pe ea am conturat si pleoapa inferioara. Am aplicat deasupra creionului un frad maro nu foarte inchis si pe toata pleoapa mobila un fard auriu care mai ca nu se vede in poze ,dar va spun eu sigur ca e acolo. Am blenduit culorile si am aplicat fard alb iluminant in coltul intern si pe arcada(care din pacate nici ala nu se distinge ceea ce ma duce cu gadul ca e ...praf si trebuie unul mult mai pigmentat) and a looot of mascara.






Gee, i'm like Snow White 8-|



Un ruj mai inchis ar fi fost si mai super.



Did i told you before that i hate my upper lip?





Kisses,
G.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu