Social Icons

sâmbătă, 7 septembrie 2013

A different Pin-up girl!

Salutari cititori!


Deci...am postat luni, postez si azi, vineri, siiiii sper ca asta sa devina un obicei. O sa incerc sa ma tin de acest "program"pe cat posibil. Ma bate gandul de ceva vreme sa fac si un tutorial si daca tot am facut un machiaj saptamana asta am zis sa incerc si cu filmuletul. Nu credeam ca este asa dificil, asta e prima impresie :)). Serios, adica a trebuit sa golesc biroul de tot ce era pe el, inclusiv monitorul si cum nu aveam un trepied sau ceva profi pentru pozitionarea aparatului am pus vreo 3 cutiute de bijuterii una peste alta:d. Si ma mai trezeam ca am uitat sa iau ceva si sora mea se auzea pe fundal razand, viziona XFactor UK (si probabil si de mine). But it was fun. La inceput ma bufnea rasul. Mai am nevoie de practica dar peste ceva timp o sa ma vedeti in actiune:D.
Machiajul l-am gasit surfand pe dragul Youtube si mi s-a parut interesant asa ca am zis sa-l incerc, mai ales ca aveam si tus albastru.
Pregatiti-va pentru o avalansa de poze.






 Desi este o culoare frumoasa, tusul acesta l-am primit cam uscat si a trebuit sa dau muuulte straturi.


 Ready to go :). Looks better with darker lipstick, don't you think?




 Am folosit pe pleoapa mobila prima culoare din stanga.

 
 
Si se pare ca m-a prins sambata scriind postarea:(.






See you Monday.


Kisses,
G.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu