Social Icons

vineri, 20 septembrie 2013

Burgundy velvet nails



Sau cum le zic eu: unghii paroase:)). Buna seara fetelor!  Trebuie sa spun ca de cand mi-am facut unghiile,adica acum vreo 2 ore cred, m-am spalat pe maini doar o singura data si doar la o mana. Din nefericire acest model de unghii nu rezista foarte mult sau cel putin mie mi-au cam "chelit" unghiile de la mana spalata.
Sunt...interesante, ce pot sa zic, dar nu cred ca as mai incerca manichiura asta prea curand.
Daca doar dupa ce m-am spalat pe maini a cazut catifeaua aia, imaginati-va cum o sa arate dupa ce imi spal parul:)). Sper doar sa nu imi ramana puf d'ala prin par.
Ca baza am folosit un mov pruna de la Rimmel care arata suupeeeerb(mai bine le lasam asa simple) si care se numeste (600)Deliciously Dark;;).
Si acum sa va prezint probele.











Mana spalata;))


Un weekend placut va doresc!
Eu ma intorc la Immortals(ProTv)

Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu