Social Icons

marți, 24 septembrie 2013

Simply Classy Red




Buna seara!


De muuult nu am mai purtat rosu pe unghii...de obicei il port de Craciun sau cand am un eveniment si chiar nu stiu cu ce sa-mi fac unghiile:)). Eu sunt oarecum ciudata, in sensul ca sunt entuziasmata la inceput ca imi fac unghiile rosii dar dupa ce incep sa le fac, parca deja sunt plictisita de ele...don't know why. Daca cumva se observa in poze niste urme, pe unghii, sa stiti ca nu am mai avut rabdare sa se usuce si am intrat la dus:D.
Azi am fost prinsa mai toata ziua, de aceea fac postarea la ora asta...si in ziua de marti.




 Oja asta are un fel de sidef foaaaarte subtil in ea, aproape imperceptibil. Se cunoaste mai mult pe capac.


Noapte buna si o saptamana superba sa aveti!

Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu