Social Icons

vineri, 27 septembrie 2013

Purple is all i need!


Hello!


A venit weekend-ul, yeeey. V-ati facut planuri cum o sa petreceti acest weekend? Eu ,una(si mai stiu eu cateva dintre voi ;)) ), trebuie sa ma pregatesc pentu facultate :-s.De cand am terminat liceul,UN pix nu mai stiu pe unde mai e,toate au disparut. I'm freaked out. Eh, nici chiar asa, dar am emotii.
  Ieri am fost la sora mea(la ea lumina e mai buna) cu gandul sa fac un machiaj mai intens. Cu greu am putut sa-l termin...tot soarele imi intra in ochi, ma chinuiam la o oglinda de la o pudra pentru ca oglinda mea de machiaj o uitasem acasa....and so on. In cele din urma am scos-o la capat si a iesit ceva,desi nu e chiar ce imi imaginam eu...



Mi s-a parut ca un ruj nude, in cazul asta un gloss, se potriveste de minune, mai ales ca vroiam ca ochii sa iasa in evidenta.


Or you can try this "lipstick":))


Have fun this weekend!

Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu