Social Icons

vineri, 26 iulie 2013

Sort of peacock:))

Hellooooou dears!


 Multa vreme a trecut ,de cand nu ne-am mai....vorbit:)). Din fericire, totul a trecut cu bine si la sfarsitul lunii aflu daca sunt oficial studenta;;). Mi-a fost tare dor sa scriu pe blogul meu cel negru cu mov(haha), sa va arat ultimele incercari in ale machiajului sau manichiurii, fie ele esuate sau nu si sa imi comunicati parerile si sfaturile voastre. Imi propun sa ma pun serios pe treaba  si sa nu mai treaca atat de mult timp intre postari...sper sa-mi si reuseasca.
 Desi am terminat de aproape o luna toata nebunia asta cu bacul, nu am vrut sa postez nimic pana nu fac un look...cat de cat de aratat.
 So, aseara cand ma uitam pe blogurile mele preferate,printre care si blogul Luciei Iacob, am vazut aceasta postare si mi-a placut foarte mult, asa ca azi am incercat sa reproduc lookul ei cu produsele de care dispuneam eu. Singurele nuante de verde pe care le aveam erau din paleta de 120 de culori, iar acel mov metalic(kind of) ma fascinase inca de cand imi cumparasem mini trusa no name de la metrou,dar nu apucasem sa o folosesc. Acum, uitandu-ma la poze realizez ca nu a fost chiar cea mai buna alegere si ca mai bine foloseam un mov mat :-?. Voi ce parere aveti?


 [Poza fara blitz]
[Poza cu blitz]







 In caz ca va intrebati de ce imi apare numai jumatate de fata in poze este pentru la celalalt ochi am facut alt machiaj:">...i know...lazy me:d. Buuuuut, partea buna este ca maine imi vedeti si celalalt ochi intr-o postare:)), so stay tuned.
 P.S.: Imi pare rau pentru fata mea odioasa, stiu ca trebuie sa fac neaparat un tratament...si o sa fac a.s.a.p..

Si asta e proba ca sunt absolventa de liceu:)) :


Sper ca v-a placut postarea din aceasta seara si ca nu v-am plictisit prea tare:D.
O seara placuta!


Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu