Social Icons

marți, 6 noiembrie 2012

My wishlist!

Hello readers!

M-am gandit ca daca tot vine ziua mea,sau mai bine zis vin zilele mele, sa fac si o postare cu lucrurile la care tot visez de ceva vreme incoace. Evident ca daca as incepe sa le insir pe toate nu mi-ar ajunge nici un caiet studentesc:)),asa ca am facut un foaaaaarte scurt rezumat. Am incercat sa pun din fiecare categorie cate un item desi cu greu am reusit.




Jeans:

Imi plac mult acesti blugi metalici si deja ma gandesc la ce sa-i port chiar daca nu-i am:)).

Bluze/Pulovere:



Jacheta/Trench:



Rochii:




Nu stiu cum am eu norocul sa-mi placa rochiile cu spatele la vedere si sa nu pot sa le port...Dar o sa vina si ziua  cand o sa pot si atunci pazea!


Fusta:


Incaltaminte:




Accesorii:




Caut de ceva vreme cercei ca cei de sus, care nu necesita gaura(because of my mom >:P) dar deocamdata nu am gasit decat online.



Machiaj:

Presimt ca acest BB Cream de la Maybelline o sa-l detin in curand:D.




I definitly need one!


Am auzit multe lucruri bune despre pudra translucida(nu neaparat de cea de la E.l.f) si sunt curioasa sa vad daca are efectele promise.


Desi in zilele obisnuite nu folosesc fond de ten,decat o pudra care are o acoperire destul de mare,am neaparata nevoie de unul deoarece cel pe care il am acum este pe duca:D.


   Cum am zis la inceput,acesta este un rezumat la rezumat ca sa zic asa la ceea ce imi doresc.Sper ca incet,incet sa bifez din ele.
  Atat pentru seara  aceasta.Nu stiu de voi, dar eu o sa continui sa numar orele pana o sa pot consuma alcool legal:)).







    Kisses,
    G.


3 comentarii:

  1. Imi place mult de tot whish listul!!!

    Super tari pantalonii aurii.

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet pt comentariu, iubita <3

    Pupic,

    Nico

    RăspundețiȘtergere
  3. ultima rochie, neagra, cu spatele gol e preferata mea!! de-a dreptul superba!!! :*

    RăspundețiȘtergere