Social Icons

duminică, 18 noiembrie 2012

Brown & purple gradient nails

 Buna seara  dragelor!


Acum am observat ca toate postarile de pana acum le-am facut seara....de ce?nu stiu. Anyway ,in aceasta postare vreau sa va arat o manichiura care imi place tare mult si poate va inspir si pe voi sa o realizati deoarece nu este deloc dificil.Tot ce va trebuie sunt 2 sau mai multe oje in culorile pe care le preferati voi si un mic buretel.Si acetona....pentru ca o sa va cam murdariti:).









(poza cu blitz)

(produsele folosite)



Spor la treaba!


Kisses,
G.

7 comentarii:

  1. Vai ce frumoase sunt si imi place culoarea foarte mult!

    Pupici,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc de toate mesajele frumoase pe care mi le lasi pe blog. Esti o scumpa :)

      Pupici,

      Nico

      Ștergere
  3. love the black and purple

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, super dragut! Imi place mult efectul ombre la unghii <3.

    Anca x
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere