Social Icons

joi, 20 decembrie 2012

Tiny nails:)

Hello dears!

 Nu am mai postat de o caruta de timp,sorry dar am fost prinsa cu scoala,cu teze,cu invatatul in general, prin urmare nu am avut timp de blog.Daaaaar, am intrat in vacantaaaaaaa:D,finally.Va promit ca zilele astea voi face si un machiaj pentru sarbatori,pana atunci insa va arat ce unghii mici am:((....le-am taiat de ceva timp si parca nu mai vor sa creasca.Totusi mi se par dragute.


  Probabil va intrebati de ce e numai o unghie cu partea aceaa gri.Mi se parea ca daca le las asa simple nu o sa arate cine stie ce(nu ca acum arata dar...),asa ca m-am gandit sa fac partea aceea de sus dar imi era ca nu o sa-mi iasa la toate cat de cat simetrice asa ca l-am facut doar la o unghie:D.Sper ca ati inteles:-?.





Produse folosite:Oja Miss Sporty-Clubbing
                         Oja Flormar-112
                         Lac de unghii Gabrini



   Hope you like it:).


Kisses,
G.



4 comentarii:

  1. Ador oja asta de la Miss Sporty! De multe ori am fost pe punctul de a o cumpara!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o aveam de ceva timp dar niciodata nu m-a atras,dar acum am zis sa o incerc.Tin sa mentionez ca cele mai multe oje sunt cumparate de sora mea;)).

    RăspundețiȘtergere