Social Icons

duminică, 30 decembrie 2012

Christmas days

Hello ladies!

Cum ati petrecut aceste frumoase zile de Craciun?eu o sa tin minte Craciunul asta mult timp de acum inainte(si sora mea la fel:-").Am  petrecut cu vechea si cu noua familie si a fost tare frumos;)).Mosul a fost mai mult decat generos cu mine si se pare ca ma cunoste foarte bine.



Sunt sigura ca sarbatorile astea au lasat o gaura in bugetul fiecaruia dintre noi,la mine cel putin asa s-a intamplat.
 Pana la urmatoarea postare, va las cu cateva poze din aceste 3 zile de Craciun care au trecut foarte repede.




Dimineata de Craciun.Mosul a lasat cadouri si pentru invitati;)).

Yammy.Mama face cel mai bun cozonac pe care l-am mancat vreodata.

Desi nu se observa,parul meu are o tenta neuniforma de roscat :)).

Aceasta este doar o parte din cadourile primite.Sunt mai  mult decat entuziasmata de aceasta carte si de lotiunea de la Sephora care miroase absolut delicios:D,si de celelalte bineinteles.


In a 2a zi de Craciun am facut o plimbare pe la Universitate si am inghetat putin la concertul organizat acolo.





   Kisses,
   G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu