Social Icons

duminică, 24 noiembrie 2013

Review Time

Hello, hello!


  What's up ladies? Inca dinaintea zilei mele de nastere am tot strans cosmetice...iar de ziua mea am primit un mult dorit cadou pe care abia am asteptat sa il prezint pe blog.
Este vorba despre paleta Nude'tude de la The Balm, varianta Naughty(cu gagicile "dezbracate" :)) ).    
  Deci...pana cand imi voi cumpara o alta paleta minunata, eu o sa fiu indragostita de aceasta paleta si o sa o folosesc zilnic:)).
Pe langa packing-ul care este extrem de dragut si faptul ca fiecare fard are o anumita denumire, culorile sunt luminoase, pigmentate. Ma plangeam intr-una din postarile anterioare ca am nevoie de un fard pentru iluminare, ei bine l-am gasit in aceasta paleta si se numeste Sassy. Abia ating cu pensula fardul si acesta se fixeaza imediat,  nu este nevoie sa insist.



Paleta are 12 farduri, dintre care 6 sunt sidefate, 4 sunt mate si 2 sunt cu sclipici.

Sassy, cum am mai zis este un alb numai bun pentru iluminat.
Stubborn l-am folosit foarte des ca o baza  la fel si Stand-offish. Snobby este un galbui cald pe care l-am folosit foarte putin, dar asta se va schimba in curand:)).

Selfish este un taupe foarte dragut. Sophisticated este un aramiu(zic eu) cu sclipici. Sultry este un maro mat, iar Seductive pot sa zic ca este Sultry, varianta sidefata.

Sexy este un burdgundy mat. Serious, negru mat intens pe care imi place sa il folosesc pe linia apei.
Silly, un maroniu-burgundy cu particule de sclipici. The last but not least, Sleek este un maro-gri inchis mat.

Paleta este prevazuta cu oglinda si cu o pensula cu doua capete: unul pentru sprancene/eyeliner si unul pentru fard.

Primul rand.
Al doilea rand.

This was a loooong review. Hope you enjoyed it.

Kisses,
G.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu