Social Icons

joi, 12 decembrie 2013

Let it snow...with silver flakes!


Buna seara cititori!


Sarbatorile se apropie cu pasi repezi si fie ca ninge sau nu in Bucuresti, eu am vrut sa aduc putin din acea atmosfera de iarna si pe blogul meu cu un nails post.
De curand sora mea a primit un set de oje, foarte dragut si inventiv "asamblate" care m-au inspirat pentru realizarea acestei manichiuri. I saw silver glitter and i said: let it snow on my nails:)).
Pai eu zic sa vi le arat, nu?





Sus: Sephora-Mirror,mirror
Jos: Sephora- Silver glitter

In procesul creatiei ;)).


Sper ca va placut postarea din aceasta seara, iar pentru postarea urmatoare v-am pregatit un look de sarbatoare(imi place mie sa cred), asa ca fiti pe faza!

     ~ Multumesc de vizita ^_^ ~


Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu