Social Icons

marți, 24 decembrie 2013

All i want for Christmas is...




Buna seara dragelor!


V-ati prins despre ce o sa fie postarea din seara asta? :>......Cadouuuuuuuuri. Probabil majoritatea dintre voi ati cumparat deja cadourile pentru cei dragi, daaaaaar pentru cele care au tras de timp (ok,fie, ma numar si eu) din diverse motive si care acum intra in panica pentru ca nu au absolut nici o idee de cadou....m-am gandit sa va dau o mana de ajutor.
 Un cadou nu trebuie sa fie "obscen" de scump ca sa fie deosebit. Cu putina imaginatie si o tinta bine stabilita puteti gasi cadoul perfect pentru persoana draga.
Mie intotdeauna mi-a fost greu sa aleg un cadou pentru un barbat asa ca imi voi da toata silinta sa va dau sfaturi bune macar voua.

FOR HER

Sunt de parere ca o geanta drept cadou nu da niciodata gres, indiferent de marimea ei. WE need bags....many bags...al sizes :)).


Este iarna iar tot ce tine de cald este binevenit!

Pentru prietena introvertita ;)).
For the chic lady.

Pentru tipa care nu se dezlipeste de tableta nici cand iese afara.


FOR HIM



Always soft!

Stiu exact pentru cine as cumpara aceste manusi :)).

Let's keep them warm:))
Pentru eroul din el.


De asemenea, eu as cumpara si carti, produse cosmetice, CD-uri cu muzica/filme, obiecte de decoratiuni si alte lucruri simple, dar de efect. 
  Sper ca sugetiile mele de cadouri v-au fost de folos. Cadourile sunt cu atat mai apreciate cu cat ele reflecta personalitatea destinatarului. 


Cadoul perfect!


See you soon.
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si fie ca Mosul sa va aduca darurile mult visate! ;).
~Multumesc de vizita!~



Kisses,
G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu